Κακή για ακόμα μια φορά είναι η εικόνα της πλατείας Γεωργίου, στην καρδιά της Πάτρας και την περίοδο του Πάσχα. Κι δεν αναφερόμαστε μόνο στους εξωτερικούς...
Αντιρατσιστικό συλλαλητήριο πραγματοποιήθηκε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι στην Πλατεία Γεωργίου. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν συλλογικότητες, φορείς και φοιτητικοί σύλλογοι.
Ανακοίνωσε μεν ο Δήμος της Πάτρας ότι είναι εξασφαλισμένο ποσό, ύψους 853.100 ευρώ από το Πράσινο Ταμείο για συντήρηση της πλατείας, ωστόσο η πρόβλεψη του έργου...